Fram til tirsdag kveld foretar vi en nødvendig systemoppdatering, så Min side er dessverre stengt. Du kan imidlertid sende en e-post direkte til kundeservice (f.eks. hvis du vil avbestille en pakke).

Velkommen til Stabenfeldts kundeserviceside!

Her har vi samlet de vanligste spørsmålene fra kundene våre. Vi håper du finner svar på spørsmålet ditt her, hvis ikke er du varmt velkommen til å kontakte oss. Kontaktopplysninger til kundeservice finner du lenger nede på siden.

Du administrerer abonnementet ditt på Min Side ved å logge inn. På Min Side kan du se neste pakke, hoppe over en pakke, endre abonnementstype, endre betalingsmetode fra faktura til kort, se fakturaer og endre adresse.

Ja, det kan du. En trenger ikke å kjøpe alle pakkene.
Vil du hoppe over en pakke, gjør du det enkelt på Min Side.
Du må avbestille pakken før avbestillingsfristen. Etter den datoen kan ikke pakken bli avbestilt lenger.

Den finner du når du er innlogget på Min side.
Du finner den også på produktets side, under ”Les mer”-knappen.

Ja, det kan du. Kontakt kundeservice, så hjelper vi deg med det.
Vi har disse lesenivåene:

Penny & Friends
Lesenivå 1 – Lettere lesning med mange fine illustrasjoner, 7–10 år
Lesenivå 2 – Litt mer krevende tekster og færre illustrasjoner, 11–13 år

GIRL:IT
Lesenivå Start – Lettere lesning med mange fine illustrasjoner, 7–9 år
Lesenivå 1 – Med litt færre illustrasjoner og litt lengre tekster, 10–12 år
Lesenivå 2 – Mer krevende tekster og enda færre illustrasjoner, 13–14 år

Kickerz
Her har vi ingen lesenivåer, alle bøkene er lettleste.

Stabenfeldts produkter utkommer med 15 pakker i året hver, en ny pakke hver 3.–4. uke.

Hvis du ikke vil ha pakkene så ofte, men ikke vil gå inn og avbestille hver gang, kan vi legge inn automatisk avbestilling på hver annen eller tredje pakke. Ring eller send en e-post til oss, så hjelper vi deg med det.

 

Når du blir kunde hos oss blir det automatisk opprettet en konto på Min Side, men du må selv velge et passord for å kunne logge inn.
Det gjør du ved å klikke på Har du ikke passord, eller har du glemt det? på innloggingssiden.

Klikk på Logge inn øverst til høyre på siden.
Under Logge inn-ruten er det en link der det står Har du ikke passord, eller har du glemt det?
Klikk på linken og fyll ut e-postadressen din.
Følg så instruksjonene i e-posten som blir sendt til deg.

Det hender at disse e-postene havner i søppelposten.
Sjekk først om den ligger der – hvis ikke, ta kontakt med kundeservice, så hjelper vi deg.

 

Dersom du har et løpende abonnement uten bindingstid, kan du si det opp akkurat når du vil.
Har du valgt et abonnement med bindingstid, som vi tidligere har tilbudt, kan du si det opp når bindingstiden er slutt.
Det hender at en pakke er på vei når en sier opp abonnementet, og da har vi dessverre ingen mulighet til å stanse den.

Pakkene våre kan betales med faktura (kun for løpende abonnement) eller kort.
Du kan enkelt endre betalingsmetode til kort på Min side.
Har du et nytt kort, kan du oppdatere det på Min side.
Vil du skifte fra kort til faktura, kontakt kundeservice, så hjelper vi deg med det.

Som abonnent er du med i bonusprogrammet vårt.

Prøvepakken gir deg 200 poeng. Deretter får du 100 poeng for hver betalt pakke, som tilsvarer 10 kr å handle for i nettbutikken vår.

Poengene dine oppdateres og vises på Min Side. Du kan også se dem på følgeseddelen i hver pakke.

Poengene dine bruker du som betaling i nettbutikken vår.

Når du kommer til kassen i nettbutikken (og er innlogget) får du spørsmål om du vil bruke poengene dine. Dersom du bruker poengene trekkes summen fra og du betaler det resterende beløpet. Hvis du har flere poeng til gode, blir de spart til neste kjøp. Portoen på 49 kr kan ikke betales med poeng.

10 poeng tilsvarer 1 kr

100 poeng tilsvarer 10 kr

1000 poeng tilsvarer 100 kr osv.

Poengene dine oppdateres og vises på Min Side. Du kan også se dem på følgeseddelen i hver pakke.

Dersom du ikke vil ha en pakke kan du sende den tilbake innen 14 dager. Fyll ut angreskjemaet (på baksiden av giroen) og legg det i pakken, slik at vi ser hvem som har returnert. Returporto betales av kunden.

Det er ingen funksjon for dette på hjemmesiden. Hvis du ikke vil ha flere pakker kontakter du oss via telefon eller e-post.

Våre kontaktopplysninger finner du lenger nede på denne siden.

Dersom du har et løpende abonnement uten bindingstid, kan du si det opp akkurat når du vil.
Har du valgt et abonnement med bindingstid, som vi tidligere har tilbudt, kan du si det opp når bindingstiden er slutt.
Det hender at en pakke er på vei når en sier opp abonnementet, og da har vi dessverre ingen mulighet til å stanse den.

Penny Friends

post@pennyfriends.no
Nordea: 6005 05 99992

GIRL:IT

post@girlit.no
Nordea: 6005 05 99976

Kickerz

post@kickerz.no
Nordea: 6005 05 99984

Åpningstider kundeservice

Mandag-torsdag: 08.00–17.00 | Fredag: 08.00–15.00

Tlf.: 51 84 54 54

Adresse:

Postboks 8054

4068 Stavanger

Vi svarer på spørsmålene dine!

Finner du ikke svaret på det du lurer på, er du velkommen til å spørre oss.

X