Vanlige spørsmål

Her finner du svar på de vanligste spørsmålene. Finner du ikke svaret på spørsmålet ditt er du velkommen til å kontakte oss.

Du kan bare endre passordet hvis du har aktivert kontoen din.

Hvis du har aktivert kontoen, endrer du passordet ved å klikke på knappen ”Glemt passordet?” Du får da en e-post med informasjon om hva du skal gjøre.

For å få tilgang til Mine sider må du aktivere kontoen din. Dette gjelder kun for deg som har blitt kunde før 22. august 2019.

Du som har blitt kunde fra og med 22. august 2019 trenger ikke aktivere kontoen din. Du logger inn med e-postadressen din.

I hver pakke er det en alderstilpasset bok, et fint magasin og kreative ting til lesepausen.

Det gjør du enkelt ved å kontakte kundeservice per e-post eller telefon, så hjelper de deg!

Våre tre forskjellige produkter utkommer med 12–15 pakker per år hver.

Ja, et abonnement kan settes på pause, slik at en hopper over en pakke. Du kan avbestille en pakke på Mine Sider eller ved å kontakte kundeservice.

Ja, du kan velge å bare bestille bøkene eller bare bestille tingene. Kontakt i så fall vår kundeservice, så hjelper de.

Dersom du verken avbestiller eller delbestiller som angitt, er det å betrakte som at du har foretatt separate bestillinger av både bøker og gjenstander. Bestillingene vil normalt likevel komme i samme forsendelse og faktureres i én faktura.

Ja, en pakke kan returneres innen 14 dager. Returporto betales av kunden. Ved retur av to pakker på rad blir medlemskapet avsluttet.

Vi har gjort tester som viser at de fleste barn vil at innholdet skal være en overraskelse, derfor viser vi ikke lenger hva neste pakke skal inneholde. Dersom dere er nysgjerrige og vil vite hva pakken kommer til å inneholde, kontakt vår kundeservice, så forteller de det.

Vi sender ikke lenger ut noen påminnelse eller informasjon om neste pakke. Når dere er innlogget under Mine sider kan dere se neste pakkes tema, samt når en kan avbestille pakken. Der finner dere også en knapp som en kan trykke på hvis en ikke vil ha akkurat den pakken.

Dersom dere ikke vil ha flere pakker kontakter dere vår kundeservice, enten via telefon eller e-post.

Har dere valgt et abonnement med bindingstid, kan dere si det opp når bindingstiden er utløpt.

Vi svarer på spørsmålene dine!

Finner du ikke svaret på det du lurer på, er du velkommen til å spørre oss.

X